DAB BPH 180 / 280.50T насос циркуляційний
Широкий асортимент насосів DAB BPH дозволяє їх застосовувати для адміністративних споруд і будівель промислового типу. Монтаж насосів не є трудомістким процесом. При експлуатації насоси практично не видають шумів. Завдяки позитивної репутації насоси серії DAB успішно використовуються на різних об'єктах країни. Популярність насосів також пов'язана з надійністю конструкції, високою якістю всіх її елементів і доступною вартістю.
застосування
Насос для циркуляції води в цивільних і промислових системах опалення та кондиціонування. Всі моделі поставляються як в одиночному, так і в здвоєному виконанні.
конструктивні характеристики
Моноблочний корпус складається з чавунної гідравлічної частини і двигуна з мокрим ротором. Корпус двигуна з штампованого алюмінію. Фланцеві патрубки забезпечені отворами під манометри. Робоче колесо з технополімера. Вал двигуна із загартованої неіржавіючої сталі обертається в графітових підшипниках ковзання, змащуваних рідиною, що перекачується. Захисна сорочка ротора, внутрішній кожух статора і ущільнювальний фланець з нержавіючої сталі. Керамічний завзятий підшипник, кільцеві ущільнення з EPDM і латунна пробка для випуску повітря. Двох (для BРH і DРH) або четирехполюсний (для BMH і DMH) асинхронний двигун з короткозамкненим ротором.
Однофазні двигуни мають 3 швидкості обертання, в тойчас як трифазні версії 3 швидкості при напрузі 3х400 В ~ і 2 швидкості при 3х230 В ~. В обох випадках швидкості вибираються за допомогою спеціального перемикача на клемної коробки, дозволяючи встановлювати відповідну продуктивність насоса при зміні характеристик системи. Тепловий вимикач вбудований в обмотки статора в однофазної версії двигуна.
Для трифазних двигунів повинен бути встановлений пускач на лінії живлення двигуна. Пускач повинен бути підключений до теплового захисту від перевантаження, вбудованої в двигун, щоб захищати двигун на всіх швидкостях. У здвоєних модифікаціях в напірний патрубок вбудований зворотний клапан перекидного типу, запобігає рециркуляцію рідини через непрацюючий насос. У стандартну поставку також входить глухий фланець, що встановлюється в разі, коли один з двох двигунів знаходиться на обслуговуванні. Стандартний корпус насоса з фланцями PN10 сумісний з контрфланці PN6.